תקנון לרכישת קורס דיגיטלי

  1. הצהרת המשתמש
    המשתמש באתר מצהיר ומאשר את תנאי השימוש באתר כדלקמן, כתנאי להמשך השימוש. המשתמש מצהיר כי כל האמור בתנאי השימוש מוסכם ומקובל עליו כתנאי לשימוש באתר “נקודת מפגש” ולשירותים הניתנים באמצעות האתר וכן בכל מדיה ו/או אפליקציה ו/או מכשיר שעליהם מופיע האתר. השימוש באתר מעיד כי אתה מאשר את תנאי השימוש שלהלן. אם אינך מסכים לתנאי שימוש אלה, אינך רשאי לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה. “נקודת מפגש” שומרת על זכותה לעדכן את תנאי השימוש לפי שיקול דעתה, לכן יש להתעדכן בתנאים לפני כל שימוש באתר.
  2. תכני האתר
    שימוש בתכנים ובשירותים המופיעים באתר הינם על אחריות המשתמש. המידע באתר הוא בגדר המלצה לרכישת מוצר או שירות. “נקודת מפגש” אינה אחראית לתוצאות ישירות ו/או עקיפות של השימוש בהם, והמשתמש נושא באחריות המלאה לתוצאות פעולותיו. הזכות להשתמש במידע ובתכנים המצויים באתר נתונה לשימוש האישי והפרטי בלבד של המשתמש. אין לבצע שימוש מסחרי במידע זה או להעבירו לצדדים שלישיים בכל צורה שהיא.
  3. קניין רוחני
    מלוא זכויות הקניין הרוחני, לרבות סימני מסחר, סודות מסחריים וזכויות יוצרים, הינם של “נקודת מפגש” בלבד. אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, לשדר, להעביר, להציג או למכור חלק מתכני האתר בלא קבלת הסכמתה בכתב של “נקודת מפגש”.
  4. רכישת קורסים באתר
    רכישת הקורסים תתבצע לאחר רישום לאתר, הכולל הזנת פרטים אישיים וקבלת שם משתמש וסיסמא. שם המשתמש והסיסמא הם אישיים ואינם ניתנים להעברה. אם המשתמש חושש שהחשבון שלו נפרץ, עליו לדווח על כך מיד לכתובת info@nekudat-mifgash.co.il.  על המשתמש לדאוג לחיבור מתאים לרשת האינטרנט שיאפשר צפייה רציפה בתוכן הקורס. תכני הקורסים הינם בבעלות “נקודת מפגש” ואין למשתמש כל זכות בתכנים מעבר לזכות לצפייה אישית ואינה מסחרית. לא ניתן להתחבר לקורס ממספר מחשבים/כתובות IP שונות, אחרת הגישה לקורס תיחסם מיידית.
  5. מדיניות ביטולים
    ביטול עסקה ייעשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן – התשמ”א 1981. משתמש שרכש קורס דיגיטלי לא יוכל לבטל אלא בהתאם להוראות החוק בתוך 14 יום מהרכישה בלבד, ובמידה והקורס לא נפתח. במקרה כזה, יחולו דמי ביטול של 10% מדמי הסליקה או דמי ביטול עסקה. אם המשתמש החל לצפות בקורס, הוא לא יקבל החזר על הרכישה. המשתמש מאשר קבלת חשבוניות על הקורס לכתובת המייל שנרשם בה.
  6. הגבלת אחריות
    “נקודת מפגש” לא תישא באחריות לכל נזק או פיצוי כלשהו, שיעלה בעקבות השימוש באתר או בתכנים שבו, כולל אובדן מוניטין, אובדן הכנסות או בעיות במחשב, טאבלט או טלפון נייד.
  7. תוקף הקורס
    ללא הגבלת תוקף או מספר צפיות.
  8. דרכים לצפייה בקורס
    מומלץ לצפות בקורס מהמחשב, ולא מהטלפון הנייד. אם מתחברים מהנייד, יש לזכור להתחבר תמיד מהבית ומאותו דפדפן.
  9. מדיניות פרטיות
    מדיניות הפרטיות של האתר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר.
  10. יצירת קשר
    בכל שאלה בנוגע לשימוש באתר או בנושאי זכויות יוצרים, ניתן לפנות לכתובת דוא”ל: info@nekudat-mifgash.co.il או בוואטסאפ בטלפון 054-903-5226. כל פנייה תטופל תוך יום עסקים.
  11. תחולת דיני ישראל ומקום שיפוט
    על תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט הבלעדי הנוגע לתקנון זה יהיה בבתי המשפט המוסמכים בישראל.
  12. מימוש קופון
    באם מימשת קופון המיועד לקהל מסוים שאינך נמנה עליו, יחויב ההפרש עד לגובה המחיר שמוצג באותו הזמן, ללא צורך באישורך.

 

נשארים בקשר

להרשמה לניוזלטר וקבלת תוכן ועדכונים

להצטרפות לקבוצת ווטסאפ שקטה

נועה חקקיאן

מובילת תהליכים

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וספרות. בוגרת ההכשרה של "דלת פתוחה" לייעוץ על מיניות בריאה, מנחה סדנאות בנושא במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות. סטודנטית לתואר שני בעבודה סוציאלית ומטפלת בנפגעות פגיעה מינית.

רז הנדל

מוביל תהליכים

מנחה סדנאות למיניות מיטיבה, בוגר ההכשרה של "מידע אמין על מין", מרצה במכינות קדם צבאיות, רכז, מדריך ומנחה צוותים במסגרות חינוך בלתי פורמאלי.

עומר שמיוביץ

רכז תוכן והדרכה

מחנך ומנחה נוער וצוותים חינוכיים למיניות מיטיבה, ומדריך סדנאות שטח והעצמה באמצעות הרפתקה בטבע. בוגר השתלמות מקצועית במיניות בריאה מטעם "דלת פתוחה", ותואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי.

דר עופר

אחראי סושיאל

בוגר הכשרות של מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית ו"מידע אמין על מין". מדריך במסגרות חינוכיות בלתי פורמאליות במשך למעלה מעשור וסטודנט לעבודה סוציאלית.